عشق من....

انزلی چی آبای

ای دلیل این نگاه بی قرار




روزهای سرد فصل انتظار


رفتی واحساس ماندن درتونیست


هیچ پرسیدی كه این دیوانه كیست؟


رفتی و تنهاتراز تنها شدم


بی كسی،وامانده ورسوا شدم


قسمتم ازعشق تنهاپنجره است


بغض سنگین میان حنجره است


سهم من ازتو ولی دلخستگیست


درمیان این قفس پربستگیست


برده ای ز خاطر دیگر كیستم؟


گوییا درخاطرت من نیستم


روزهایم پرشده ازدلواپسی


گم شدم دركوچه های بی كسی


گشته شب هایم سیاه وبی چراغ


دیگرازحالم نمی گیری سراغ


من كه بعد تو دگر دل مرده ام


سهمی ازتنهاییت را برده ام


پشت دل درماتم هجرت شكست


بعد تو بر هیچ چشمی دل نبست


بی تورویاهای من نیلوفریست


لحظه هایم یك به یك خاكستریست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:,ساعت 15:48 توسط abay0181| |


Power By: LoxBlog.Com